مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:302022-01-02حوادث

بسته خبری پلیس| رفع تصرف 960 میلیاردی اراضی کشاورزی در محمود آباد


فرمانده انتظامی مازندران از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در 48 هزار متر از اراضی زراعی کشاورزی شهرستان محمود آباد، خبر داد و گفت: براساس نظر کارشناسان ارزش ریالی زمین های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر960 میلیارد ریال برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در 48 هزار متر از اراضی زراعی کشاورزی شهرستان محمود آباد، خبر داد و اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی گفت: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی کلانتری 11 شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد، پس از هماهنگی قضایی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی و سازمان های مرتبط نسبت به تخریب 52 فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزادسازی 48 هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی زمین های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر960 میلیارد ریال برآورد شده است.

میرزایی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، خاطرنشان کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| رفع تصرف 960 میلیاردی اراضی کشاورزی در محمود آباد

بسته خبری پلیس| رفع تصرف 960 میلیاردی اراضی کشاورزی در محمود آباد